YELL | Ιούλιος

Ιουλίου

ΠΡΟΩΡΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
Κατά την διάρκεια ενός εγχώριου ποδοσφαιρικού αγώνα γεγονός έγινε η εισβολή ενός άνδρα μεταμφιεσμένος σε αρκούδα στο γήπεδο στο οποίο διεξαγόταν το παιχνίδι.
Για όλους τους φιλάθλους: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΗΞΕ 0-1.
Οι Αρχές έπιασαν δουλειά, και οι αποκαλύψεις θα βγουν στην επιφάνεια, οι επιθέσεις σε αθλητικά γήπεδα έχουν γίνει μόδα σε όλα τα αξιόλογα και μη ψυχιατρεία παγκοσμίως. Παρακάτω, στον άτλαντα, βλέπετε τις επιθέσεις των ‘αρκούδων’ σε κάποιες χώρες παγκοσμίως.

                                                                                                                                
Ο δόκτορας Ζιρκόνιος Γκέυζερ, διευθύνει το ψυχιατρείο από το οποίο το έσκασε ο ένοχος που είχε κρυφτεί πίσω από την μάσκα της αρκούδας και έχει άκρες στις Εθνικές Αρχές και αποκαλύπτει στην ‘κάμερα’ της Yell την αλήθεια γύρω από το όλο θέμα. «Μια μόδα στα ψυχιατρεία του κόσμου έχει ξεσπάσει τελευταία. Οι ‘κρατούμενοι’ ποστάρουν στα social media αναρτήσεις με τα hashtag #do_u_bear_it και #be_a_bear (Εσύ το αντέχεις; Γίνε αρκούδα – bear = αντέχω, bear = αρκούδα). Η όλη ιστορία ξεκίνησε ως μια απλή πλάκα, αλλά κατέληξε στην δημιουργία ενός συλλόγου ψυχοπαθών οι οποίοι κάνουν εισβολές σε γήπεδα όλου του κόσμου ντυμένοι ως αρκούδες».
«Ξαφνικά, ένα εκκωφαντικό ‘ΜΠΑΜΠ’ ακούστηκε και οι πόρτες της θύρας 4 εκρήχτυκαν και ένας άνθρωπος μεταμφιεσμένος σε αρκούδα εισέβαλε στο γήπεδο. Οι φύλακες απομάκρυναν τους παίκτες και ύστερα βοήθησαν τον κόσμο να αποχωρήσει. Η ‘αρκούδα’ άρπαξε τον δίσκο μου και άρχισε να τρώει τα ποπ-κορν» δηλώνει ο πωλητής ψιλικών στο γήπεδο.

ΕΚΑΝΕ ΠΛΑΤΕΣ… ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ
Το πρωί της Πρωτομηνιάς του Ιουλίου, ο γάλος του Μπάρμπα Μήλιου… έσκασε. Ο Μπάρμπα Μήλιος είχε έναν πολύ μεγάλο γάλο και τον τάιζε ψωμί κι αλάτι για να κάνει πλάτη.
Το αποκορύφωμα έφτασε, και από την μεγάλη ανάπτυξη των πλατών του, το δέρμα δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στην γοργή και μεγάλη ανάπτυξη των πλατών του και ο γάλος του Μπάρμπα Μήλιου έσκασε. Ο Μπάρμπα Μήλιος ήταν απαρηγόρητος μέχρι να μάθει πως μπορούσε να φτιάξει το αγαπημένο του φουαγκρά από γάλο. Ο Μπάρμπα Μήλιος έχει ανεβάσει ένα βίντεο – συνταγή στο youtube στο οποίο δείχνει πώς να διακοσμήσει κάποιος ένα πιάτο φουαγκρά, το οποίο συνοδεύει ο ίδιος με μία βινεγκρέτ με τα δάκρυά του, και προτείνει τα καραμελωμένα μήλα, μια σως πάπρικας και βαλσάμικου ξυδιού και ένα χώμα ρόκας.



ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ

Σαματάς ξέσπασε χθες το βράδυ στην βουλή, με αιτία το ημερήσιο μενού των πολιτικών.
Ο Ρούλης Τζιφάρας δηλώνει: «Δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε αλλιώς. Ο Σεφ μας σέρβιρε μπισκότα ολικής αλέσεως αντί για τα καθιερωμένα κανονικά! Αν είναι δυνατόν δηλαδή!»
Ο Άννος Μπαρμπούνης συμπληρώνει πως ο Σεφ δεν περιορίστηκε σε μια μόνο αλλαγή του μενού! Μας μοίρασαν κανονική πορτοκαλάδα αντί πορτοκαλάδα μπλε, χωρίς ανθρακικό!

«Ο Ρούλης έχωσε μια μπουνιά στον Σεφ, και η πορτοκαλάδα του έπεσε στο μαλλί μου, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται η ανταύγεια μου. Εγώ από τα νεύρα μου τον κλότσησα και αυτός παραμέρησε γι’ αυτό και η κλοτσιά μου έπεσε στον Ζησημάκη Τυρόκο, βουλευτή του κόμματος ‘Εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα’. Έτσι άρχισαν και οι υπόλοιποι βουλευτές.» δήλωσε ο Στουπόνγκο Βρασίδας.
Ύστερα από τις συνεντεύξεις των πολιτικών, Ντάκος Καζαμίας, δηλαδή ο Σεφ του Κοινοβουλίου μίλησε στην ‘κάμερα’ της Yell.


«Δεν μπορούσαν να με προμηθεύσουν με τα συνηθισμένα προϊόντα γι’ αυτός όλος ο σαματάς! Για τον μίστερ Στουπόνγκο, όλο το δίκιο δικό του. Οι άλλοι όμως… αν τους είχε βραχεί τουλάχιστον η ανταύγεια θα ήταν δικαιολογημένοι. Τώρα όμως… τς, τς, τς… τι κόσμος…»




Hey, It's Rey!
Να 'μαι κι εγώ, άργησα να ανεβάσω Yell αλλά είμαι σε διακοπές, και γι' αυτόν τον λόγο δεν είχαμε και πολλά ξερωκαρπίτικα αυτόν τον μήνα... Τώρα τον σκέφτηκα αυτόν τον όρο. Λοιπόν. Ο πασατέμπος είναι ξηρός καρπός, συχνά τους ξηρούς καρπούς τους λέμε ξηροκάρπια και λοιπόν εγώ κότσαρα το ωμέγα (ω) σε φάση ξέρω-καρπίτικα. Ναι... Ό,τι να 'ναι.
Σόου, διαβάζω μετά μανίας στις διακοπές μου οπότε θα έχω πολλά να γράφω όταν επιστρέψω Θεσσαλονίκη ή έχω κανονικό wi-fi, γιατί τώρα γράφω με το Mobile Broadband της Vodafone...
Αυτά από εμένα, ακολούθησε το Πάσα... τέμπο, γράψε ένα γελαστό σχολιάκι (τι λέω θεέ μου... xD), κοινοποίησε αυτό το post και...

Yours sincerely,

YOU MIGHT ALSO LIKE

Αγριόδασος (Wildwood) - Colin Meloy, Carson Ellis

Happy Birthday Harry Potter saga!